Saturday, November 20, 2010

" O μισθωτός πεθαίνει στον αέρα", τραγουδούσε η τρόικα στο Νότη!

Πήγαν πράγματι  στον Νότη Σφακιανάκη και έκαναν " ζημιά" οι ελεγκτές της τρόικας, μας καταγγέλλει ο γνωστός σας πια γείτονά του στο διαμέρισμα της Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

 Μας μεταδίδει  και άλλες λεπτομέρειες για το έκαναν οι τροικανοί, μέχρι και τα τραγούδια που χόρεψαν. Να τι  μας λέει ο γείτονας , με το μέιλ του.

" Αγαπητό pamelouketo

 Εχω να σου  καρφώσω σήμερα, ότι είναι πέρα για πέρα αληθινό το δημοσίευμα της εφημερίδας " Αποκαλύψεις"  ότι  οι γείτονες οι τροικανοί έκαναν ζημιά στο Νότη. Προχθές τα ξημερώματα , γύρισαν στο διαμέρισμα, τύφλα στο μεθύσι και τους άκουσε μέχρι και ο Τσοχατζόπουλος, δυο στενά πιο κάτω.
Έβαλαν  στο τέρμα σιντί του Σφακιανάκη, μετατόπισαν τα έπιπλα γιατί...
άκουσα το θόρυβο και άρχισαν να να χορεύουν με δυο γκόμενες που έβγαλαν στο μαγαζί, γιατί ο Έλληνας δίνει κώλο στο ΔΝΤ, αλλά και όχι μόνο. Ντροπή μας. Τέλος πάντων, άλλο θέλω να πω.
Μου έκανε εντύπωση  τα τραγούδια που άκουγαν και χόρευαν, και τα διασκεύαζαν μάλιστα  και έκαναν και αφιερώσεις.
Ξέρω ότι με πιστεύεις αγαπητό pamelouketo, αλλά θα σου πω ακριβώς  ποια ήταν τα τραγούδια που άκουγαν , για να με πιστέψεις:
Άρχισαν με το " είσαι ένα πιστόλι,  που με σημαδεύειεεειει" και το αφιέρωσαν στον Παπανδρέου, που μιλάει  συνέχεια για το πιστόλι στο τραπέζι
Μετά αφιέρωσαν ένα  ζημιάρικο τραγούδι στον Παπακωνσταντίνου και τον προϋπολογισμό που λέγεται "Μα εσύ με καίααιαιας".
Ο χαμός   έγινε όταν χόρευαν και τραγοδούσαν το " ο μισθωτόοοοος πεθαίνει στον αέεεεραααααααα"
Το επόμενο τραγούδι , με περεξένεψε, γιατί το αφιέρωσαν στην Άννα Διαμαντοπούλο, που είπε ο θεός να βάλει το χέρι του για τα μέτρα. Μου φαίνεταιθ πως είναι ερωτευμένοι μαζί μαζί της .Της αφιέρωσαν το τραγούδι, "Μια ματιά σου μόνο φτάνει, αεροπλάνο να με κάνει κι ένα σου φιλί στο στόοοομα, λιώμα να με κάνει λιώωωωμααααα!"
Μετά είπαν ένα κοινωνικό τραγούδι του Νότη: "Το σώμα μου" που το διασκεύασαν λίγο:¨" Στόμα μου, στόμα μου που θέλεις φααγαγηττττόοοοοο",  Ατάκα, είπαν και ένα άλλο τραγούδι, " Δος μου ένα δάνειο ζωήήης, φακές για να αγοράσωωω"
Αυτά είχα να καρφώσω, άρχισα να τραγουδάω κι εγώ:
Ο μισθωτός πεθαίνει στον αέεεεραααααααα
ελεύθερoς και δυvατόοοοοος
της αφραγκιαααας,  όταv τov βρίσκει σφαίρα
τov αγκαλιάαααααζει o ουουουραααανόοοοοοοος.
"Ο γείτονας της τρόικας"

Lakis Bellos/pamelouketo

No comments: