Οι κάδοι βρίσκονται παρατημένοι μέσα στη λεωφορειολωρίδα, αφού δεν κατασκευάστηκαν εσοχές
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ
Τραγέλαφος! Περισσότερα από πέντε χρόνια σχεδίαζαν τη δημιουργία λεωφορειολωρίδας σε μικρό μήκος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, στην Καλαμαριά, η οποία τελικά κατασκευάστηκε, αλλά χωρίς εσοχές για τα ταξί και, κυρίως, χωρίς εσοχές για τους κάδους απορριμμάτων!
Ετσι, ούτε οι ταξιτζήδες μπορούν να σταματήσουν πουθενά για να επιβιβάσουν ή να αποβιβάσουν κόσμο, αλλά και οι κάδοι βρίσκονται παρατημένοι μέσα στη λεωφορειολωρίδα, όπου, εκτός από το να προκαλούν προβλήματα και καθυστερήσεις στην κυκλοφορία των αστικών, γίνονται και επικίνδυνοι (ιδίως τη νύχτα).
Η κατασκευή της συγκεκριμένης λεωφορειολωρίδας, που έγινε με μεγάλη... δόση προχειρότητας και ανοργανωσιάς, έχει πάρει εγκρίσεις από φορείς όπως είναι το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), αλλά και η Τροχαία Θεσσαλονίκης, και τις επόμενες μέρες πρόκειται να λειτουργήσει.
Οι μελέτες για τη λεωφορειολωρίδα και την ανακατασκευή της οδού Εθνικής Αντιστάσεως από το δήμο Καλαμαριάς πέρασαν και από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Αγνωστο είναι, προς το παρόν, αν η μη ύπαρξη εσοχών για ταξί και κάδους οφείλεται σε παράλειψη της μελέτης ή σε λάθος από τα συνεργεία κατασκευής.
Οπως και να 'χει, αυτό που θα συμβεί εκ των πραγμάτων στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, από τη συμβολή της με τη Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι τη συμβολή της με την Αιγαίου, όπου πρόσφατα ολοκληρώθηκαν οι διαγραμμίσεις και η σήμανση της νέας λεωφορειολωρίδας, θα είναι η ακύρωση της λειτουργίας της. Κι αυτό καθώς θα πρέπει να δημιουργηθούν οι απαραίτητες εσοχές για τους κάδους, αλλά και τα ταξί.
Οι ταξιτζήδες
Επί... ποδός πολέμου βρίσκονται οι ταξιτζήδες της Θεσσαλονίκης, που προσπαθούν να μάθουν εάν προβλέπονται ή όχι εσοχές επιβίβασης-αποβίβασης επιβατών για τα οχήματά τους. «Προσπαθώ να μάθω τι προβλέπει η μελέτη, αλλά άκρη δεν μπορώ να βγάλω. Αυτή η κοροϊδία απέναντι στον κλάδο πρέπει να πάρει τέλος. Ελπίζω ότι οι υπεύθυνοι δε θα διανοηθούν να δώσουν σε κυκλοφορία μια λεωφορειολωρίδα χωρίς τις απαραίτητες υποδομές για τα ταξί», τονίζει ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστας Γιαννακάκης, και επισημαίνει: «Πρέπει να καταλάβουν οι υπεύθυνοι ότι, για να μην καθυστερούν τα αστικά, είναι επιτακτική ανάγκη να υπάρχουν εσοχές, στις οποίες θα μπορούν να μπαίνουν γρήγορα τα ταξί».