Sunday, October 5, 2008

Eπιστολή του Αντώνιου Α. Νέστορα προς την παράταξή μας

Ο κ. Αντ. Νέστορας μας απέστειλε επιστολή, αφορμή παίρνοντας από το άρθρο «Νέα Κρήνη: Χρόνια Προβλήματα που Επιζητούν Λύση» του συνεργάτη και μέλους της παράταξής μας κ. Σαββα Δημητριάδη, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα μας.
Την επιστολή του κ. Νέστορα την παραθέτουμε ολόκληρη μαζί με την απάντηση του κ. Δημητριάδη.


Η επιστολή του Αντώνιου Α. Νέστορα προς την παράταξή μας


Προς κ. Β. Ν. Τριανταφυλλίδη,

Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Όλοι για την Καλαμαριά»

Κοινοποίηση:

- Δήμαρχο Καλαμαριάς κ. Χριστόδουλο Οικονομίδη

- Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς κ. Χ. Ξανθόπουλο

- Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Πρωτοβουλία πολιτών για την Καλαμαριά» κ. Δ. Παπαδόπουλο

- Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Δημοτική Κίνηση Πολιτών Καλαμαριάς» κ. Μ. Παναγιωτίδη

- Ανεξάρτητο Δημοτικό Σύμβουλο Καλαμαριάς κ. Γ. Μύρτσο

- (+ πολιτιστικοί, επαγγελματικοί και λοιποί σύλλογοι Νέας Κρήνης)

Αξιότιμε κύριε Β. Τριανταφυλλίδη,

Με την παρούσα παίρνω την πρωτοβουλία να αμυνθώ υπέρ της αξιοπρέπειάς μου ως ανθρώπου και ως πολίτη του δήμου μου καθώς και να εφιστήσω την προσοχή σας σε μία απαράδεκτη και αντιδεοντολογική ενέργεια συντάκτη της εφημερίδας που εκδίδει η παράταξή σας με την επωνυμία «Παρέμβαση».

Στο υπ’ αριθμόν 7 φύλλο της εν λόγω εφημερίδας του μηνός Απριλίου του τρέχοντος έτους, εμφανίζεται άρθρο με τίτλο: «Νέα Κρήνη: Χρόνια Προβλήματα που Επιζητούν Λύση» στο οποίο φέρομαι να ασκώ δριμεία κριτική στο δήμαρχο και στο δημοτικό συμβούλιο καθώς και στους κατοίκους της Νέας Κρήνης για ορισμένα προβλήματα της περιοχής και συγκεκριμένα για την οδοποιία και την αποχέτευσή της. Ως συντάκτης του άρθρου υπογράφει ο κ. Σάββας Δημητριάδης ο οποίος αναφέρει δις το ονοματεπώνυμό μου ως την πηγή των σχολίων που εμφανίζονται στο άρθρο του.

Δηλώνω υπεύθυνα πως ουδέποτε συζήτησα με τον κ. Δημητριάδη τα θέματα τα οποία αγγίζει το ανωτέρω άρθρο και ουδέποτε ο κ. Δημητριάδης ζήτησε και έλαβε τις απόψεις μου για τα συγκεκριμένα προβλήματα της συνοικίας στην οποία κατοικώ. Επιπλέον, ο τρόπος με τον οποίο ο κ. Δημητριάδης με εμφανίζει να μιλώ για τους θεσμούς, τις αιρετές δημοτικές αρχές και κυρίως για τους συμπολίτες και συνανθρώπους μου, δεν συνάδει με την προσωπικότητά μου, την ακαδημαϊκή μου εκπαίδευση και την ανατροφή μου, ούτε και αντικατοπτρίζει την νοοτροπία μου και τον πολιτικό μου λόγο. Ως εκ τούτου, το άρθρο του κ. Δημητριάδη ουδεμία επαφή έχει με την πραγματικότητα και την αλήθεια. Απεναντίας, ο συντάκτης του άρθρου εκφέρει τις προσωπικές του απόψεις εμφανίζοντας αυτές ως προερχόμενες από το δικό μου στόμα, αφού καθ’ όλο το μήκος του κειμένου χρησιμοποιεί, χωρίς ίχνος δημοσιογραφικής αιδούς και δεοντολογίας, εισαγωγικά.

Ειδικότερα και για να αποκαταστήσω τα –στην κυριολεξία- «κακώς κείμενα» του συντάκτη της εφημερίδας ουδέποτε αισθάνθηκα πολίτης τριτοκοσμικής χώρας ή πόλης όπως ο ίδιος με εμφανίζει να λέω. Αντιθέτως δε, μετά την παραμονή μου σε Ολλανδία για σπουδές και Βέλγιο για εργασία, αισθάνομαι ακόμα πιο προνομιούχος που γεννήθηκα στην Ελλάδα. Επιπλέον όμως, βλέπω τους συμπολίτες μου ως πρόσχαρους και φιλικούς, νομοταγείς και ευσυνείδητους και δε θεωρώ ότι οι συμπολίτες μου στη Νέα Κρήνη λειτουργούν με «αναρχία και αταξία» και πως παρουσιάζουν «έλλειψη παιδείας που υποβαθμίζει την καθαρότητα και την ποιότητα ζωής» στη συνοικία μου. Αυτές προφανώς είναι σκέψεις και απόψεις του κ. Δημητριάδη ο οποίος υπογράφει το άρθρο στην εφημερίδα σας.

Στη συνέχεια του άρθρου του ο κ. Δημητριάδης με εμφανίζει να αναπολώ την ημέρα που έφευγα για το εξωτερικό με την εικόνα της οδού Κουντουριώτου υπό ανακατασκευή, να αγανακτώ με τις πλημμύρες που προκαλούνται σε αυτή από μη ισχυρές βροχοπτώσεις και να τη συγκρίνω με τα κανάλια της Βενετίας. Για του λόγου το αληθές, έφυγα από τον τόπο μου περίπου ένα χρόνο πριν αρχίσουν τα έργα στην Κουντουριώτου, ενώ ακόμη και τώρα δυσκολεύομαι να θυμηθώ κάποια μέρα που είδα την οδό Κουντουριώτου πλημμυρισμένη από βροχή. Να συμπληρώσω εδώ ότι οποιοσδήποτε γνωρίζει την συνοικία μου, τους δρόμους και τα στενά της, γνωρίζει αυτομάτως ότι μερικοί δρόμοι πλημμυρίζουν στην Νέα Κρήνη αλλά όχι η Κουντουριώτου.

Όσο για την «αδιαφορία» με την οποία αντιμετωπίζουν την κατάσταση της Κουντουριώτου οι καταστηματάρχες της περιοχής όπως αναφέρει ο κ. Δημητριάδης, είμαι ο τελευταίος ο οποίος μπορεί να εκφέρει άποψη επί του θέματος καθότι δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με το θέμα. Ακόμη, οφείλω να ομολογήσω πως αγνοώ παντελώς την εννοιολογική σημασία της φράσης «επίγεια φυσικά κανάλια εκροής ομβρίων υδάτων» με την οποία ο κ. Δημητριάδης εμπαίζει την υποτιθέμενη αδιαφορία των συμπολιτών μου καθώς και των τοπικών αρχόντων.

Ο τρόμος μου ως αναγνώστη του συγκεκριμένου άρθρου μεγαλώνει όμως όταν στη συνέχειά του, ο κ. Δημητριάδης παρεμβάλλει την αινιγματική προσωπικότητα που ακούει στο όνομα «Κώστας». Ο Κώστας χωρίς επώνυμο, έχει και αυτός τις ίδιες και πιο σκληρές απόψεις μαζί μου. Για την δική σας πληροφόρηση αναφέρω πως συμπτωματικά δεν υπάρχει κανένας Κώστας στο στενό μου κοινωνικό περιβάλλον με τον οποίο θα μπορούσα να κάνω μία τέτοιου είδους συζήτηση υπό τη διακριτική παρουσία του κ. Δημητριάδη.

Ο σκέτος Κώστας λοιπόν αναφέρει ότι «δεν υπάρχει μέριμνα και ενδιαφέρον για τα ιδιαίτερα προβλήματα της νέας γενιάς» από τις τοπικές αρχές και διοικήσεις. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ενδιαφέρον και μέριμνα υπάρχει από όλους, δράσεις και ενέργειες έχουν γίνει από αρκετούς άρχοντες και από ενεργούς πολίτες αλλά στην έως τώρα ζωή μου πορεύομαι και θα πορεύομαι με το σκεπτικό ότι στο μέλλον ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Σε αυτό το μέλλον οι καφετέριες τις οποίες ο κ. Δημητριάδης με εμφανίζει να αναθεματίζω αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής ζωής των ανθρώπων, τους οποίους χώρους και έχω προσωπικά απολαύσει ουκ ολίγες φορές.

Για την ιστορία και για λόγους διαφάνειας (και αυτοκριτικής) αναφέρω ότι με τον κ. Δημητριάδη γνωρίστηκα όταν μαζί με την «παρέα» μου που ο ίδιος παραδόξως οικειοποιείται, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στις πρόσφατες εκλογές για την ανάδειξη του τοπικού συμβουλίου νέων. Απευθυνθήκαμε δε, στην παράταξή σας για βοήθεια διότι αφ’ ενός –απλώς (και αδίκως κατά την άποψή μου) φέρατε τον επιθετικό προσδιορισμό «ανεξάρτητη» και δεν επιθυμούσαμε σε εκλογές επιπέδου τοπικής αυτοδιοίκησης (και δη νεολαίας) να χρωματιστούμε κομματικά και αφ’ ετέρου τρέφαμε απεριόριστο σεβασμό για την καλλιτεχνική σας σταδιοδρομία.

Η ουσία παραμένει ότι σε καμία περίπτωση και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες ο κ. Δημτριάδης δεν νομιμοποιείται να χρησιμοποιεί παράνομα και αντιδεοντολογικά, το ονοματεπώνυμο μου για να εκφέρει μέσω αυτού τις προσωπικές του απόψεις δημοσιοποιημένες σε έντυπο μέσο μαζικής ενημέρωσης.

Περαιτέρω και σύμφωνα με την διακήρυξη δεοντολογίας της αρμόδιας για τον νομό Θεσσαλονίκης ένωσης συντακτών (ΕΣΗΕΜΘ) ο συντάκτης/αρθρογράφος/δημοσιογράφος οφείλει να θεωρεί προσβολή για την κοινωνία και πράξη μειωτική για τον εαυτό του τη διαστρέβλωση, την αλλοίωση ή την πλαστογράφηση της πραγματικότητας (αρ. 1, παρ. β’), να μεταδίδει την πληροφορία ανεπηρέαστα από προσωπικές απόψεις (αρ. 1, παρ. δ’) να ερευνά προκαταβολικά και με αίσθημα ευθύνης την ακρίβεια της πληροφορίας (αρ. 1, παρ. ε’) ενώ τέλος οφείλει να επανορθώνει χωρίς χρονοτριβή, με ανάλογη παρουσίαση και ενδεδειγμένο τονισμό ανακριβείς πληροφορίες και ψευδείς ισχυρισμούς (αρ. 1, παρ. στ’).

Το ίδιος αναφέρεται και στις διεθνείς διακηρύξεις δημοσιογραφικής δεοντολογίας της Μπορντώ και του Μονάχου σύμφωνα με τις οποίες ο αρθρογράφος οφείλει να σέβεται την αλήθεια, να δημοσιοποιεί πληροφορίες των οποίων είναι γνωστή και σωστή η προέλευσή τους και να μην πλαστογραφεί τα στοιχεία. Να επανορθώνει δε, για κάθε λανθασμένη δημοσιοποιημένη πληροφορία και να μη συγχέει το επάγγελμα του δημοσιογράφου με εκείνο του διαφημιστή και του προπαγανδιστή. Είμαι της άποψης πως στο βαθμό που οι συντάκτες των άρθρων παραταξιακής εφημερίδας σας δεν σέβονται την παραπάνω δεοντολογία, τότε το έντυπό σας κινδυνεύει να ακροβατεί ανάμεσα στο μέσο μαζικής ενημέρωσης και στην προπαγανδιστική φυλλάδα.

Επομένως με αυτή την επιστολή, σύμφωνα με τα επιχειρήματα τα οποία ανέπτυξα ανωτέρω καθώς και στο πνεύμα της διεθνούς δεοντολογίας για τα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σας ζητώ την άμεση επανόρθωση των αναληθειών του συγκεκριμένου άρθρου της εφημερίδας της παρατάξεώς σας, με τη μορφή έντυπης και δημοσιοποιημένης συγνώμης από τον κ. Δημητριάδη και την εφημερίδα για τα όσα ψευδώς ανέφερε, καθώς και την δημοσίευση της παρούσης επιστολής στην εφημερίδα σας. Σκοπός μου είναι η απεμπλοκή του ονόματός μου από τις ιδέες, τις απόψεις και τις πολιτικές πεποιθήσεις του ίδιου του συντάκτη. Δεν επιθυμώ και δε στοχεύω επί της παρούσης να κρίνω την ορθότητα των απόψεων που διατυπώνονται στο άρθρο. Ενδεχομένως ορισμένοι δημότες να βρίσκουν απολύτως σωστά τα λεγόμενα του κ. Δημητριάδη, όμως είναι αναμφισβήτητα ανέντιμο να κρύβεται πίσω από το όνομά μου για να τα διατυπώνει.

Παράλληλα, κοινοποιώ την παρούσα επιστολή σε όποιον θεωρώ ότι θίγεται άμεσα από το άρθρο του κ. Δημητριάδη (συμπεριλαμβανομένων των τοπικών αρχόντων και των οργανωμένων συλλόγων της συνοικίας μου) με σκοπό να διασφαλίσω την αξιοπρέπειά και την αξιοπιστία του προσώπου μου, καθώς και την καθαρότητα των προσωπικών μου απόψεων από στρεβλώσεις που για δικούς του λόγους προκάλεσε ο κ. Δημητριάδης και οι οποίες θεωρώ ότι δίνουν λανθασμένη εντύπωση για το άτομό μου και επομένως θίγουν την υπόληψή μου και προσβάλλουν την υπόστασή μου ως πολίτη, δημότη και ανθρώπου. Τέλος, επιφυλάσσομαι να χρησιμοποιήσω όλα τα έννομα μέσα για την αποκατάσταση της αλήθειας και την προστασία μου από χρησιμοποίηση του ονόματός μου δίχως την συγκατάθεση, ούτε καν την ενημέρωσή μου.

Θα κλείσω την επιστολή μου με μια ακόμη αναφορά στο άρθρο του κ. Δημητριάδη ο οποίος με εμφανίζει να δηλώνω πως «είμαι πολύ επιφυλακτικός απέναντι στις παρατάξεις που συμμετέχουν στο δημοτικό συμβούλιο» διότι «στην πράξη η συμπεριφορά τους απέναντι στους νέους δεν είναι που πρέπει». Σας δηλώνω –ανεπιφύλακτα- ως νέος 24 ετών, πως μετά την ανακόλουθη και αναρμόζουσα συμπεριφορά του συντάκτη της εφημερίδας σας, εξαιτίας της οποίας προέκυψε αυτή η επιστολή, η παραπάνω δήλωση είναι η μοναδική η οποία αληθεύει.


Μετά τιμής,

Αντώνιος Α. Νέστορας


Διεθνολόγος-Σύμβουλος Δημόσιων Υποθέσεων

Απόφ. Διεθνών & Ευρωπαϊκών, Οικονομικών & Πολιτικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,

Απόφ. Διεθνών Σχέσεων & Διπλωματίας, Πανεπιστήμιο Λέιντεν.


Απάντηση του κ. Σάββα Δημητριάδη στην επιστολή του κ. Αντώνη Νέστορα για το άρθρο της εφημερίδας μας (φύλο 7) «Νέα Κρήνη: Χρόνια προβλήματα που επιζητούν λύση»

Αγαπητέ κ. Νέστορα

Με μεγάλη έκπληξη διάβασα την «επιστολή» σου και ένοιωσα απογοήτευση για τον τρόπο που σκέφτεσαι και ενεργείς γιατί από την γνωριμία μας είχα σχηματίσει άλλη, θετική εντύπωση για το άτομό σου.

Επειδή είσαι νέος άνθρωπος, αδούλευτος και άπειρος πολιτικά θα είμαι επιεικής στην απάντησή μου.

Εγώ δέχομαι κάθε καλόπιστη κριτική, την αντίθετη άποψη, ιδιαίτερα μάλιστα από την νέα γενιά για την οποία γνωρίζεις πολύ καλά τις απόψεις μου (στις έδωσα και γραπτώς σε κείμενο) και με τις οποίες συμφωνείς απόλυτα.

Δεν δέχομαι όμως, αγαπητέ Αντώνη, τα ψέματα την κακόπιστη κριτική και τη συκοφαντία.

Το περιεχόμενο της επιστολής σου περιέχει τα παραπάνω στοιχεία και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι σε «συμβούλεψαν» να δημοσιοποιήσεις μ΄αυτόν τον τρόπο τις απόψεις σου.

Και μόνο το γεγονός ότι κρύφτηκες πίσω από μια επιστολή που απηύθυνες σαν «αυτόκλητος» υπερασπιστής στους τοπικούς παράγοντες της πόλης μας δείχνει ότι ούτε αξιοπρέπεια έχεις ούτε αξιοπιστία στο λανθασμένο ξεκίνημα που έκανες να ασχοληθείς με τα κοινά.

Γιατί λες ψέματα κ. Νέστορα και μάλιστα «δηλώνεις υπεύθυνα» ότι ουδέποτε συζήτησες μαζί μου τα θέματα που αναφέρω στο άρθρο για την Ν. Κρήνη;

Μήπως δεν με συνάντησες ποτέ κ. Νέστορα και σε έπλασα στη φαντασία μου και έστησα και τις κουβέντες που κάναμε;

Αφού αποφάσισες να δημοσιοποιήσεις όλα αυτά τα περί «αξιοπρέπειας, δημοσιογραφικής αιδούς, κ.τ.λ γιατί δεν λες την αλήθεια ότι: «Ήρθε ο αξιότιμος πατέρας μου στα γραφεία της παράταξης σας κ. Δημητριάδη και σας μίλησε για μένα, για το μέλλον και τα όνειρά μου και κανόνισε συνάντηση με την δική μου παρουσία.»
«Όταν ήρθα από την Ολλανδία συναντηθήκαμε μαζί με τον πατέρα μου στα γραφεία της παράταξης με τον κ. Δημητριάδη και συζητήσαμε για τις σπουδές μου, για τα πτυχία μου, για την πολιτική , για την Καλαμαριά, για την Νεολαία και την επιθυμία μου να γνωριστώ με τον Χάρρυ Κλυνν, που έχει τόσες γνωριμίες, ώστε τελειώνοντας το μεταπτυχιακό μου να «αξιοποιήσω» τις σπουδές μου»

Δεν απευθύνθηκες κ. Νέστορα στην παράταξη και σε μένα με τους φίλους σου για βοήθεια στις εκλογές για τα τοπικά συμβούλια Νέων;

Εγώ για να σε βοηθήσω να γίνεις γνωστός ευρύτερα στην Καλαμαριά σε προέτρεψα να συμμετέχεις ενεργά στα κοινά και οι επικείμενες εκλογές στις 30 του Μάρτη για το τοπικό συμβούλιο Νέων ήταν μια καλή αρχή. Μάλιστα σου έδωσα κείμενο με θέσεις για τη νεολαία με το οποίο συμφώνησες απόλυτα και σε προέτρεψα να έρθεις σε επαφή με την νεολαία στις καφετερίες στα σχολεία και σε κάθε στέκι νεολαίας.

Επομένως για ποιο πράγμα να σου ζητήσω συγγνώμη κ. Νέστορα και μάλιστα με την μορφή της «έντυπης και δημοσιογραφικής συγγνώμης» τόσο εγώ όσο και η εφημερίδα μας ή «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ»;

Κανονικά έπρεπε να δημοσιοποιήσεις ευχαριστήρια επιστολή προς την Ανεξάρτητη Παρέμβαση Πολιτών Καλαμαριάς και την εφημερίδα μας που πρόβαλε το όνομά σου και τις απόψεις σου και έγινες ευρύτερα γνωστός στην Καλαμαριά.

Και να είσαι πιο προσεκτικός στους χαρακτηρισμούς σου και για την παράταξη και για την πιο δημοκρατική εφημερίδα που κυκλοφόρησε ποτέ στην Καλαμαριά. Πολύ περισσότερο να είσαι προσεκτικός απέναντι στον εκδότη της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ και πρόεδρο της Ανεξάρτητης Παρέμβασης Πολιτών Καλαμαριάς, της μόνης πραγματικά ανεξάρτητης παράταξης που λειτουργεί έξω από κόμματα και μηχανισμούς.

Όλοι όσοι γράφουν στην εφημερίδα εφαρμόζουν τις δημοκρατικές αρχές της ελεύθερης έκφρασης και σεβασμού στους θεσμούς και στους πολίτες που επέβαλλε ό Χάρρυ Κλυνν από την αρχή έκδοσης της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.

Δεν σε «έβρισα κ. Νέστωρα, δεν έθιξα την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητά σου» με το άρθρο μου, ίσα-ίσα σε πρόβαλλα, πρόβαλλα τις απόψεις σου που είναι και σωστές και θεμιτές.

Αν εσύ επέλεξες να τις αναιρέσεις γιατί οι «επιδιώξεις» σου δεν τακτοποιήθηκαν είναι πρόβλημά σου.
Κι αν «κάποιοι» σε συμβούλεψαν να απολογηθείς και να αυτοαναιρηθείς με την επιστολή σου και να αποτάξεις κάθε επαφή με την Ανεξάρτητη Παρέμβαση Πολιτών Καλαμαριάς, πάλι πρόβλημά σου.

Εγώ δεν κρύβομαι πίσω από το όνομά σου όπως αναφέρεις, εγώ είμαι μπροστά από το όνομά σου και γι΄αυτά που γράφω και στους αγώνες για τα τοπικά προβλήματα.

Άλλωστε δεν κάναμε καμιά συμφωνία να μην δημοσιοποιήσω τις συζητήσεις μας και για τη νεολαία και για την Ν. Κρήνη.

Το άρθρο μου για τα προβλήματα απηχεί την αλήθεια και την πραγματικότητα και όχι μόνο προσωπικές μου απόψεις. Καλό θα είναι να διαβάσεις το πρόγραμμα και τη διακήρυξη αρχών του συνδυασμού μας για να επιβεβαιώσεις αυτά που γράφω.

Με την ευκαιρία σε προκαλώ να απαντήσεις επί της ουσίας, για τα προβλήματα της Ν. Κρήνης

-Πλημμυρίζει σε κάθε βροχή το κέντρο της Κρήνης;

- Υπάρχει δίκτυο όμβριων υδάτων ;

- Που είναι το Αλιευτικό καταφύγιο, η τακτοποίηση των ψαράδων, η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου.

-Πού είναι ή καθαριότητα και ή ευταξία στη συνοικία

-Που είναι η αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων, τι γίνεται με το παραδοσιακό κτίριο της Ερυθραίας, το κτήμα Γεωργιάδη;


Όλα αυτά αγαπητέ κ. Νέστορα είναι υπαρκτά χρόνια προβλήματα που υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των συμπολιτών τις στην Κρήνη.

Η Διοίκηση του δήμου που έχει την ευθύνη για όλα αυτά, δεκαετίες τώρα, προεκλογικά τα «χτίζει και μετά τις εκλογές τα γκρεμίζει»


Όσα γράφεις περί «δεοντολογίας, διεθνολογίας, ΕΣΗΕΑ κ.τ.λ. δεν με αφορούν, σε προσκαλώ σε δημόσιο ανοικτό διάλογο και μέσα από την εφημερίδα και σε ανοικτή συγκέντρωση να κουβεντιάσουμε και για την πολιτική και για την Καλαμαριά και για την Ν.Κρήνη.

Για το μόνο πράγμα που νοιώθω ενοχή και μετανιώνω δημόσια είναι που δημοσιοποίησα το όνομά σου και μίλησα με τα καλύτερα λόγια στον Χάρρυ Κλυνν

Δεν άξιζε τον κόπο..

Τελειώνοντας σου θυμίζω λέξεις του λεξικού:

Δήμος= Λαός

Δημόσια= μπροστά στο λαό

Δημοσιεύσιμος= κάτι που αξίζει να δημοσιευθεί

Δημοσιογραφία = η συγκέντρωση και διάδοση ειδήσεων

Δημοσιολογία = ο ασχολημένος με δημόσια πράγματα , με τα κοινά και δια του λόγου (τύπου).


Με εκτίμηση

Σάββας Δημητριάδης