Tuesday, October 13, 2009

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Έντονα συζητείται το όνομα του Νίκου Γκεσούλη ως υποψηφίου Δημάρχου του ΠΑΣΟΚ στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές…

Το χρίσμα θα δοθεί από τον ίδιο το πρωθυπουργό στον κ. Γκεσούλη!!!

Αυτά διαδίδουν στην
Καλαμαριά κύκλοι προσκείμενοι στον πρώην υφυπουργό Παιδείας του ΠΑΣΟΚ!

Μπακογλίδης και Παυλίδου δεν παραδίδουν τα όπλα… και δεν αποκλείεται να έχουμε τελικά και τρεις υποψηφίους δημάρχους προσκείμενους στο ΠΑΣΟΚ!


Ως φαίνεται έχει και τα καλά της η κομματικοποιημένη Τοπική αυτοδιοίκηση… «Τώρα είναι σα να κάνει κουμάντο στο Δήμο η κυβέρνηση και τα ευεργετικά αποτελέσματα θα τα δούμε λίαν συντόμως» Τάδε έφη γνωστός παρασοσιαλίζων θεωρητικός και ένθερμος οπαδός του δόγματος «ότι πεις εσύ αφεντικό» Οπότε σύντομα θα δούμε να κατεβαίνουν από το Καραμπουνάκι και την Αρετσού τα διεκδικητικά πανό (ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ… ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ… κλπ…) Τι νόημα έχει η παρουσία τους τώρα… Αρκεί η διοίκηση του Δήμου να πει, θέλω το Κόδρα, δώστε μου το Νταλίπη, δικιά μας είναι η Παραλία κλπ… Ένα «θέλω» και μόνο της διοίκησης είναι αρκετό!

Ευκαιρία να λυθεί και το ιδιοκτησιακό καθεστώς των καπναποθηκών στη Νέα Κρήνη…


Να η ευκαιρία να επιστραφούν από τη νέα Κυβέρνηση και τα ποσά που διέθεσε ο Δήμος για τις απαλλοτριώσεις της Πόντου…

Εμείς θα ήμαστε οι πρώτοι που θα χειροκροτήσουμε την οποιαδήποτε κατάκτηση του Δήμου…


Απόσπασμα από επιστολή αναγνώστριάς μας
[… Οι δρόμοι της Κρήνης
είναι σε πολύ κακό χάλι. Λακούβες, ρημαγμένα πεζοδρόμια και αποχετευτικό ανύπαρκτο. Όταν βρέχει, ο Θεός να βάλει το χέρι του. Τα χώματα από τα άχτιστα και γεμάτα μπάζα και σκουπίδια παρασύρονται από τα νερά της βροχής και φτάνουν έξω από τα σπίτια μας. Είναι πολύ δύσκολο και για τα αυτοκίνητα αλλά και για τους πεζούς να διανύσουν ορισμένους δρόμους. Είναι ντροπή να είμαστε στο 2009 και να έχουμε τέτοιους δρόμους…]

Απόσπασμα από επιστολή αναγνώστη που κατοικεί επι της οδού Πλαστήρα…
[… Για να μην αναφέρουμε τα πεζοδρόμια, στα οποία δεν έχουν πρόσβαση τα αναπηρικά καρότσια, να μην πούμε για τα πεζοδρόμια, που δεν υπάρχουν πια, διότι όλα είναι επέκταση των διαφόρων μαγαζιών-μπαρ, καφετεριών και δεν συμμαζεύεται, λόγω της αρπακτικής διάθεσης του Δήμου, να μαζέψει, να μαζέψει, να μαζέψει...]


Κάναμε την τακτική μας μηνιαία βόλτα στην Καλαμαριά.
Με τις παρεμβάσεις και τις υποδείξεις μας τα πράγματα σε κάποια σημεία της πόλης καλυτερεύουν. Ο δρόμος δίπλα στην περιφερειακή τάφρο που οδηγεί στη Σχολή Δικαστών που πέρσι τέτοιο καιρό ήταν πηγμένος στο σκουπίδι τώρα είναι σχετικά καθαρός. Ίσως υπήρξαν διαμαρτυρίες και από πλευράς Σχολής. Πιο μέσα όμως τα πράγματα εξακολουθούν να διατηρούν ακέραιο τον τριτοκοσμικό τους χαρακτήρα. Σκουπίδια παρατημένα εκτός κάδων (που μαζεύονται μόνο μια στο τόσο στις περισσότερες περιοχές της Καλαμαριάς...), κάδοι ξέχειλοι από απορρίμματα, κάδοι που βρωμάνε και ζέχνουν ακόμη και όταν έχουν αδειάσει, πεζοδρόμια- παγίδες για τους πεζούς, δρόμοι γεμάτοι λακκούβες που αν επιχειρήσεις, ως οδηγός, να τις αποφύγεις με το που θα τις δεις, το πιθανότερο είναι... να τρακάρεις, και αν δεν τις αποφύγεις, μάλλον θα πας στο συνεργείο για τις ζημιές που θα σου προκαλέσουν στο αμάξι ή στα λάστιχά του... Κηφισιά Οι ελάχιστοι ελεύθεροι, ελεύθεροι που λέει ο λόγος, πραγματικοί σκουπιδότοποι ή... σκυλότοποι αδέσποτων, χωρίς πόντο «ελεύθερο» για τους πεζούς Μια απέραντη βρωμιά σε δρόμους και πεζοδρόμια που θα μπορούσε κάλλιστα να μην υπάρχει, να έχουμε ένα φυσιολογικό περιβάλλον στην καθημερινότητά μας, αρκεί οι καθ’ οιονδήποτε τρόπο «αρμόδιοι» στοιχειωδώς και μόνο να έκαναν τη δουλειά τους...

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ SUPER MARKET ΜΑΣΟΥΤΗΣ; Ισχύουν όσα καταγγέλλει επωνύμως ο συμπολίτης μας; Την ερώτηση και το περιεχόμενο της επιστολής του συμπολίτη μας θα τα μεταφέρουμε στο αμέσως επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο. Αν πράγματι αληθεύουν τα όσα καταμαρτυρεί κατά του Δημάρχου και των επιχειρήσεων «ΜΑΣΟΥΤΗ», τότε βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια ακόμη καραμπινάτη «παρανομία» της διοίκησης του Δήμου.

Κλικ στο εικονίδιο για να διαβάσετε την επιστολή του
αγανακτισμένου συμπολίτη μας…


Αλιεύσαμε το κείμενο από το περιοδικό της περιβαλλοντικής ομάδας του 9ου Γυμνασίου Καλαμαριάς. Η μόλυνση της ατμόσφαιρας

Η σημερινή κατάσταση του κυκλοφοριακού, συγκοινωνιακού στον δήμο μας Καταρχήν το κυκλοφοριακό, συγκοινωνιακό πρόβλημα του δήμου Καλαμαριάς είναι μέρος ενός γενικότερου προβλήματος που αφορά το ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και κατά συνέπεια η λύση του είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένη και δεν θα μπορούσε να είναι ξεκομμένη με μια ευρύτερη μελέτη που θα περιλάμβανε και θα το κομμάτι αυτό στα πλαίσια μιας συνολικής αντιμετώπισης του προβλήματος. Είναι περιττό να περιγράψουμε τη σημερινή κατάσταση που όλοι ξέρουμε καλά. Εκείνο όμως που πρέπει να τονιστεί είναι το εξής: Οι δρόμοι της Καλαμαριάς έχουν συγκεκριμένη χωρητικότητα. Παράλληλα η μόλυνση της ατμόσφαιρας επιβάλλει έτσι κι’ αλλιώς τον περιορισμό της χρήσης αυτοκινήτων και ιδίως της χρήσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων, που καταλαμβάνουν στο οδόστρωμα πολλές φορές περισσότερο χώρο ανά μετακινούμενο σε σχέση π.χ. με τα λεωφορεία. Η χρήση των αυτοκινήτων μπορεί να περιοριστεί με δέσμη μέτρων που προτείναμε με το πρόγραμμά μας και θα εκθέσουμε πιο κάτω. Παράλληλα όμως θα πρέπει να ληφθούν και μέτρα χωροταξικού σχεδιασμού αφού η χωροταξία του δήμου και οι χρήσεις γης πολλαπλασιάζουν την ανάγκη μετακινήσεων. Είναι χαρακτηριστική η συγκέντρωση λειτουργιών στο κέντρο του δήμου, όπου συνεχίζουν να σωρεύονται και νέες λειτουργίες, με παράδειγμα την προσπάθεια κατασκευής του parking που εκτός των άλλων (καταστροφή πλατείας) θα κτισθεί σε κυκλοφοριακά κορεσμένη περιοχή η οποία περιλαμβάνει: 1 εκκλησία 6 Τράπεζες, 2 Θέατρα και το μεγαλύτερο ποσοστό των ιατρείων, των Οδοντιατρείων, των Ακτινολογικών Εργαστηρίων, των Μικροβιολογικών Εργαστηρίων, των Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών, των άλλων Φροντιστηρίων, των Ωδείων των Ιδιωτικών Επαγγελματικών Σχολών κλπ. Είναι χαρακτηριστικό λοιπόν της κακής χωροθέτησης ότι το σύνολο σχεδόν των λειτουργιών είναι συγκεντρωμένα στο κέντρο του δήμου, γεγονός που επιβάλλει πλήθος μετακινήσεων σε ένα πολύ μικρό χώρο. Αυτά τα προβλήματα έχουν πολλές επιπτώσεις, εκ των οποίων οι σημαντικότερες είναι οι χαμένες ανθρωποώρες, η ατμοσφαιρική και ηχητική ρύπανση, το οικονομικό και κοινωνικό κόστος, η δυσχερής κίνηση των πεζών και συνολικά η υποβάθμιση της ποιότητας ζωής.

Συντάκτης: Δέσπος Αναστάσιος

Ypoloipo