Monday, July 23, 2007

ΚΑΛΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥΡΙΑ

Από το Καραμπουρνάκι είμαι κι εγώ και βγαίνω από τα ρούχα μου όταν ακούω τους Καραμπουρνακιώτες να σούρνουν στον Οικονομίδη τα εξ αμάξης επειδή λέει τους πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες…

Μαζέψανε και καμιά κατοσταριά υπογραφές και ζητάνε την παρέμβαση του Δήμου που άφησε το «στρατόπεδο Κόδρα» να λεηλατείται και να μετατρέπεται σε χωματερή, στέκι ναρκομανών και κυνοτροφείο!!!

Τώρα τα βλέπουν τα γειτονάκια μου… Πριν δεν τα βλέπανε!!!
Θέλω να ξέρω, αγαπητά γειτονάκια, τι είδατε πριν από εννέα μήνες και ψηφίσατε δαγκωτό Οικονομίδη;

Πριν από εννέα μήνες, δηλαδή, το «Κόδρα» ήτανε μη στάξει και μη βρέξει, και μέσα σε εννέα μήνες έγινε χωματερή και κυνοτροφείο;

Το πρόγραμμά του Οικονομίδη το διαβάσατε; Τώρα θα μου πείτε ποιο πρόγραμμα; Είχε ποτέ πρόγραμμα η παράταξή του;
Ακούστε λοιπόν, αγαπητά μου γειτονάκια Καραμπουρνακιώτες. Για την κατάντια του Στρατοπέδου Κόδρα υπεύθυνος δεν είναι ο Οικονομίδης και η παράταξή του, ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ και μην πάτε να ρίξετε αλλού τις ευθύνες.

Εγώ ξέρω ότι το χάλι που λέγεται «Στρατόπεδο Κόδρα» το ίδιο χάλι ήτανε και πριν εννέα και πριν είκοσι και πριν τριάντα μήνες…

Μια ζωή το μαύρο του το χάλι είχε, μόνο που τώρα εσείς το βλέπετε…

Και να σας θυμίσω και κάτι ακόμα που το γνωρίζετε, βέβαια. Με τη δική σας ψήφο κέρδισε τις εκλογές ο Οικονομίδης.

Ουσιαστικά οι Καραμπουρνακιώτες και οι Κρηνιώτες τον βγάλανε Δήμαρχο και περιμένανε την κότα να τους κάνει το χρυσό αυγό!

Για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας, έτσι; Άντε μπράβο…

Καραμπουρνακιώτης